Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатроника 156 2.0 TS 99г

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с климатроника 156 2.0 TS 99г

    здравейте колеги.....днес си заредих климатика ,но компресора ми не вкл.когато го пусна принудително -няма проблеми работи си без проблем.когато дам на контакт ми примига копчето на климатика-до колкото знам ми подсказва че имам някакъв проблем.чакам вашата помощ.....знае ли някой дали има някаква програма запроверка на климатроника

  • #2
    Докато ти го зареждаха не работеше ли?
    sigpic
    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

    Comment


    • #3
      Явно са го зареждали с тез мобилните станции. Те вкарват фреона под налягане и не е нужно да работи компресора. Виж пресостата за налягане какво "казва". Окъси крачетата му за ниско налягане на буксата и пробвай.

      Comment


      • #4
        Според мен компресора трябва да работи при зареждане.Най-малкото трябва да видят какво са направили.Не знам колегата от къде е, но се съмнявам да е зареждан със станция.Все пак мисля че трябва да каже, работил ли е или не.
        Всъщност съвета ми е, направо да отиде там, където са му го зареждали.
        sigpic
        "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

        Comment


        • #5
          не тръгна и тогава.....

          ---------- Post added at 21:16 ---------- Previous post was at 21:09 ----------

          колега не знам как се окъсява,ако можеш да помогнеш с някаква схема, буксата ми е с5 кабела.

          ---------- Post added at 21:33 ---------- Previous post was at 21:16 ----------

          компресора не тръгна....пуснахме го принудително от релето-тогава работи иси духа студено проблема е в това че когато го стартирам от копчето не тръгва.,и винаги когато дам на контакт,копчето ми на климатика примигва продължително време.

          Comment


          • #6
            нещо по ел инталацията правили ли са ти в смисъл такъв че копресора да не тръгва при всеки 1 климатик или хладилник е 1во изгорели намотки на ел.двигателя но щом сте го пуснали начи не е това ,2ро не отива ток до самия компресор както каза пуснали сте го от релето приснудително значи е това не отива ток ,но защо

            причина може да се е включил пресостат ниско налягане и да има въздух в системата налягането на хладилният агент е ниско пресостата излючва ел.веригата към компресора за да не се повреди .
            За това питам : Преди да отидеш да ти заредят климатика работеше ли ? (Ако е работел слабо значи е имало малко газ ако не е работел начи е нямало ), и видя ли ги да ти проверяват за пропуски защото те може само да са го заредили и агента да си е избягал на ново което означава че само са ти зели парите , приципно за автоклиматиците е нормално да изпускат по малко хладилен агент защото компресора е полухермтичен и хладилният агент си намира от каде да избяга , но ако при тебе е избягал толкова бързо има дупка и то никак малка .
            И последно как го заредиха със станция или 1 бутилка с маркуч без манометри по него защото тогава може да е бил зареден по усет и да не са заредили нужното количество .
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
            sigpic

            Comment


            • #7
              Ако датчика за външната температура показва не реални стоиности-например-10градуса,няма да трагне компресора.Ако това е проблема режеш датчика или слагаш друг.

              Comment


              • #8
                преди да почна да зареждам климатика искам да поясня че имах пропуск в тръбата за високо налягане.завариха ми я след това цялата ми система е проверявана с вакум с станция BOSCH....всичко беше ок.не мисля че при мен проблема е свързан с пропуски в системата ,по скоро е електронен.....компресора въобще не тръгна и при самото зареждане.....

                ---------- Post added at 13:35 ---------- Previous post was at 13:30 ----------

                Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение
                Ако датчика за външната температура показва не реални стоиности-например-10градуса,няма да трагне компресора.Ако това е проблема режеш датчика или слагаш друг.
                датчика ми за външна температура работи перфектно,по скоро се притеснявам за този който е в купето....

                Comment


                • #9
                  аз питах тва за станцията и зареждането защото има разни практики които са толкова неправилни и погрешни това че и с тях става не означава че така е добре да се прави

                  щом сте пуснали релето принудително търсите преди него
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщение
                    ....... при всеки 1 климатик или хладилник е 1во изгорели намотки на ел.двигателя .........
                    Доколкото знам, компресорите на климатиците за коли нямат електромотор, а се задвижват от двигателя.
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                    Comment


                    • #11
                      пардон дал съм малко по инерция
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        днес пробвах пресостата -направих мост на крачетата на буксата.при1-я мост се вкл.перката,а при 2-я се вкл.компресора.помислих си че съм открил повредата,даже замених датчика на пресостата взет от работещ климатик,монтирах го ама същата работа не тръгва и това е...измерих и датчика за температурата в купето -работещ е.чакам вашата помощ -някой знае ли къде се намираАС МОДУЛА
                        Last edited by kevtimov; d.m.y г., 23:36.

                        Comment


                        • #13
                          Не търси нищо !!! Пресостата е комбиниран ( ниско/високо) . Щом , като си окъсил за ниското и е тръгнал компресора, няма какво повече да търсиш. Вариантите са 2 :
                          1. В системата НЯМА фреон .
                          2. По някаква причина налягането от системата не достига до пресостата.
                          Под пресостата имаше ли вентил. Изсъска ли леко при отвиването ?

                          Comment


                          • #14
                            ЗА СИСТЕМАТА СЪМ СИГУРЕН ,ЧЕ ИМА ФРЕОН.ПРИ ОТВИВАНЕТО И ЗАВИВАНЕТО ИЗСЪСКА ЛЕКО,АКАК СИ ОБЯСНЯВАШ МИГАНЕТО НА КОПЧЕТО НА КЛИМАТИКА.ПРИТЕСНЯВАМ СЕ ЧЕ НЕ ИДВА НЯКАКВА КОМАНДА ОТ МОДУЛА .ПРОБВАХ С КЛИМАТРОНИКА НА ЕДНА MAREA JTD1.9.KOGATO НАПРАВЯ МОСТ НА БУКСАТА ЗАКОМПРЕСОРА ,КОМПРЕСОРА ТРЪГВА-ДА ОБАЧЕ КОМПРЕСОРАСПИРА БЕЗ ДА МАХАМ МОСТА КАТО ИЗКЛ.КОПЧЕТО НА КЛИМАТИКА.ПРИ МЕН НЕ Е ТАКА КОМПРЕСОРА ПРОДЪЛЖАВА ДА РАБОТИ И НЕ СЕ ВЛИЯЕ ОТ КОПЧЕТО.НЕ ЗНАМ ДВЕТЕ СИСТЕМИ ДАЛИ СА ЕДНАКВИ,НО ПРИНЦИПА МИСЛЯ ,ЧЕ Е СЪЩИЯ.

                            Comment


                            • #15
                              Щом компресора не е включван по време на зареждане, според мен не е зареден.Как са изравнили налягането!?
                              Обратно в сервиза да си го оправят, или търси друг сервиз.
                              sigpic
                              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                              Comment

                              Working...
                              X